strpení prosím, získávám data
INFORMACE
572 629 111
shadow

Pohotovostkufr

Dětská pohotovost
Po - Pá: 17:00 - 20:00
So, Ne, Sv: 8:00 - 15:00
Tel.: +420 572 629 340

Pohotovost pro dospělé
Po - Pá: 17:00 - 20:00
So, Ne, Sv: 8:00 - 20:00
Tel.: +420 572 632 555

Vstup ze zadní části areálu - pavilon A1

Provozovatelem LPS je Zdravotnická záchranná služba Zlínského kraje, p.o.

Odkaz na webové stránky zde

Sledujeme kvalitu poskytované péče

Ocenění společnosti

Nabídka práce: Mzdová a personální účetní

16.11.2018 | Karolína Švihká

Městská nemocnice s poliklinikou vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

Mzdová a personální účetní

Charakteristika pozice:

  • zabezpečení mzdového účetnictví a měsíčního zpracování mezd
  • vedení personální agendy společnosti
  • vystavování pracovních smluv, mzdových výměrů a dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
  • vystavování evidenčních listů důchodového pojištění a spolupráce s OSSZ v oblasti důchodového pojištění
  • provádění srážek z mezd zaměstnanců na základě exekučních příkazů
  • provádění přihlášky a odhlášky zaměstnanců na zdravotní a sociální pojištění
  • vystavování potvrzení o zaměstnání a potvrzení příjmů pro zaměstnance dle jejich požadavků
  • provádění kontroly a likvidace dokladů k náhradě za pracovní neschopnost, odesílání příslušných dokladů k proplacení dávek OSSZ
  • zajišťování povinných odvodů z mezd a zasílání přehledů ZP a OSSZ
  • provádění ročního zúčtování daní a vystavování potvrzení o zdanitelných příjmech zaměstnanců
  • zpracovávání statistických hlášení a rozborů z oblasti personalistiky a mezd
  • spolupráce s kontrolními orgány ve mzdové a personální oblasti (vč. přípravy podkladů)
  • provádění kontroly měsíčních výkazů práce zaměstnanců společnosti a jejich likvidace
  • spolupráce s vedoucími pracovníky jednotlivých útvarů v oblasti odměňování a nároků zaměstnanců, plánů směn a vyrovnávacích období
  • provádění kontroly a likvidace cestovních příkazů
  • kontrola dodržování zákonů a vyhlášek v oblasti pracovně-právních vztahů
  • sledování termínů  pracovnělékařských  prohlídek zaměstnanců a zajišťování jejich provedení
  • sledování nároků zaměstnanců na stravenky, objednávka stravenek, jejich dodání a předání zaměstnancům, vypracování přehledů o vydaných stravenkách
  • sledování nároků zaměstnanců na benefity dle vnitřních směrnic a dle rozhodnutí jednatele
  • zpracování vnitřních směrnic v oblasti mezd a personalistiky

Kvalifikační požadavky:

  • min. středoškolské vzdělání ekonomického směru ukončené maturitní zkouškou
  • znalost mzdové legislativy (zejména zákoníku práce, a dalších právních předpisů v této oblasti)
  • znalost legislativy v oblasti personalistiky a řízení lidských zdrojů
  • schopnost analytického a systematického myšlení
  • schopnost jednání s lidmi - asertivita, operativnost a flexibilita - dobrá znalost PC (MS Word, Excel, Outlook, Internet)
  • samostatný a aktivní přístup k dalšímu vzdělávání
  • bezúhonnost

 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou a různorodou práci
  • pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení pracovní smlouvy na dobu neurčitou
  • plný úvazek
  • příjemné pracovní prostředí
  • 5 týdnů dovolené
  • benefitní poukázky
  • příspěvek na stravování

 

Nástup:  1. března 2019

 

Náležitosti přihlášky:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče
  • strukturovaný životopis, ve kterém uchazeč uvede zejména údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části „charakteristika pozice“

Přihlášky do výběrového řízení vč. životopisu zasílejte na email: prna@nemub.cz

 

Lhůta pro příjem přihlášek je do 31. 12. 2018.

 

Informace:

Poskytne Mgr. Aneta Prná, právník a manažer kvality, tel: 572 629 132

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, popř. nevybrat žádného uchazeče.